LICEUL CU PROGRAM SPORTIV „IOLANDA BALAS SOTER” BUZĂU este beneficiar al proiectului PNRAS din cadrul PNRR începând cu data de 23.09.2022 pentru o perioada de 3 ani. Cauzele care au determinat aplicarea în cadrul acestui proiect sunt:
- numărul de elevi aflați în situație precară - 30%;
- atitudinea negativă față de învațătură și muncă;
- dezorganizarea familiei;
- modelul educațional oferit de părinți și frați;
- necesitatea dezvoltării profesionale a cadrelor care lucrează cu copii vulnerabili.
Stimată doamnă/ Stimate domnule,
LICEUL CU PROGRAM SPORTIV „IOLANDA BALAS SOTER” BUZĂUimplementează, in calitate de beneficiar, proiectul Reducerea abandonului școlar la Liceul cu Program Sportiv ”Iolanda Balas Soter” Buzău, în cadrul Schemei de Granturi Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar, parte a Planului Național pentru Redresare și Reziliență al României (PNRR) şi intenționează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția produselor pentru care a fost emisă prezenta cerere de ofertă.
În acest sens, sunteți invitați să trimiteți oferta dumneavoastră de preţ pentru următoarele produse:
Nr. Crt. |
Descrierea serviciilor |
UM |
Cantitate |
1. |
Servicii de turism (Organizare evenimente și deplasări) |
buc |
45 |
Specificații tehnice solicitate pentru fiecare dintre produse:
Denumirea serviciilor: Servicii de turism (Organizare evenimente și deplasări) |
Descriere: Pachet servicii turistice transport, cazare, masă și bilete la obiective turistice – 2 zile în perioada 23.04-24.04.2024 prin agenție de turism. Itinerariu: Buzău - Iași –Târgu Neamț – Buzău. |
Detalii specifice şi standarde tehniceminim acceptate de către Beneficiar: Pachet turistic pentru 45 de persoane: - Transport autocar 2 zile pe itinerariul menționat; - 1 noapte cazare hotel 3 stele/pensiune 3 margarete cu mic dejun și cină incluse; - 2 mese de prânz în diferite locații; - Obiective turistice: Piața Unirii Iași – Catedrala Metropolitană – Palatul Culturii – Casa Memorială Ion Creangă – Cetatea Neamțului – Mânăstirea Agapia; |
Parametri de funcționare minim acceptați de către Beneficiar
- Asigurarea apei calde și reci non – stop; - Asigurarea încălzirii corespunzătoare a spațiilor de cazare și de servire a mesei; - Fiecare cameră va avea grup sanitar propriu; - Spațiile de cazare și de servire a mesei vor fi în bună stare, respectiv: camerele vor fi aerisite și igienizate, cu pereți fără urme de mucegai, igrasie, umezeală, etc;
- Spațiul de servire a mesei va fi amenajat corespunzător și va respecta normele de igienă și de poziționare în raport de alte spații; - Se vor asigura ingrediente proaspete gătite in ziua respectivă de servire; - Se va asigura o sală de mese cu o capacitate de cel puțin 45 de locuri;
- Se va asigura transportul a 45 de persoane (2 zile) pe parcursul întregului traseu cu autocarul în perfectă stare de funcționare; - Șoferii trebuie să rămână la dispoziția beneficiarului pe toată durata deplasării; - Prețul acestui serviciu trebuie să includă și taxele de drum, parcare, carburant, asigurare a bagajelor și călătorilor, precum și cheltuieli de masă și diurnă pentru șoferi; - Se va menționa disponibilitatea firmei de a înlocui autocarul pe traseu, în cazul defecțiunilor, pe cheltuiala prestatorului; Tariful (prețul) unitar pentru furnizarea de pachet servicii turistice rămâne ferm pe toată perioada derulării contractului de servicii. |
Durata serviciilor 2 zile (23.04-24.04.2024) |
Firma trebuie să dețină : a) Certificat de înmatriculare a operatorului economic (agenție) la oficiul registrului comerțului; b) Licență de turism a operatorului economic/certificat de clasificare a structurii de primire turistice de cazare și alimentație; c) Certificat de înmatriculare a operatorului economic ce asigura serviciile de transport la oficiul registrului comerțului; d) Licență de transport persoane; e) Certificat clasificare autocar; f) Asigurăre de răspundere a transportatorului față de călătorii transportați în caz de accidente. |
Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexa la prezenta Cerere de Ofertă, va fi depusă în conformitate cu termenii şi condiţiile de prestare precizate și va fi trimisă la:
Adresa: Aleea Școlilor, nr. 1, Județul Buzău
Telefon/Fax: 0238/422824 / 0238/718934
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Persoană de contact: Cîrlan Elena
Se acceptă oferte transmise în original, prin e-mail sau fax.
Preţul total ofertat trebuie să includă orice alte costuri necesare prestării serviciilor la locațiile de desfășurare a acestora. Oferta va fi exprimată în Lei, iar TVA va fi indicat separat (5%, 9% sau 19%, dupa cum este aplicabil).
Prestarea serviciilor se realizează în cel mult 4 zile de la primirea Contractului/Notei de Comandă.
Plata facturii se va efectua în lei, 100% de la prestarea serviciilor, pe baza facturii Prestatorului şi a procesului - verbal de recepţie.
Oferta dvs. trebuie să fie însoțită de o copie a Certificatului de Înregistrare sau a Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului din care să rezulte numele complet, sediul și domeniul de activitate.
Vă informăm asupra:(i) obligației noastre, în calitate de autoritate contractantă, de a aplica prevederile Instrucțiunii nr. 6/30.08.2022 emisă de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, referitoare la colectarea și accesul la datele privind beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor/contractanților din cadrul PNRR și, totodată, asupra (ii) obligației dvs. de a transmite datele și informațiile cu privire la beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor alocate din PNRR, înaintea semnării contractului de achiziție. În acest din urmă caz, se va semna, în mod obligatoriu, înaintea semnării contractului de achiziție, o declarație pe propria răspundere care va conține datele privind beneficiarii reali (cel puțin nume, prenume și data nașterii). Această obligație va fi aplicabilă inclusiv subcontractorilor.
Doar ofertele depuse de ofertanți calificați și care îndeplinesc cerințele tehnice vor fi evaluate prin compararea preţurilor. Contractul se va acorda firmei care îndeplinește toate specificațiile tehnice solicitate și care oferă cel mai mic preţ total evaluat, fără TVA.
Vă rugăm să transmiteți oferta dvs. prin depunere direct la adresa menționată mai sus sau prin e-mail sau fax, până cel târziu la data de 17.04.2024.
Orice potențial ofertant are dreptul de a solicita clarificări legate de prezenta cerere de ofertă, până cel târziu cu 2 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, prin transmitere direct la adresa menționată mai sus sau prin e-mail sau fax a solicitărilor de clarificări.
Oferta dvs. trebuie să fie valabilă timp 30 zile de la data limită pentru transmiterea ofertei.
Vă rugăm să confirmaţi în scris primirea prezentei Cereri de ofertă şi să menţionaţi dacă urmează să depuneţi o ofertă sau nu.
Reprezentant legal
CIGHIR CĂTĂLIN SEBASTIAN